Skrýt formulář
MENU Zavřít
Rychlejší analýza a vyhodnocení obchodních příležitostí díky Microsoft Dynamics 365 Sales Rychlejší analýza a vyhodnocení obchodních příležitostí díky Microsoft Dynamics 365 Sales

Rychlejší analýza a vyhodnocení obchodních příležitostí díky Microsoft Dynamics 365 Sales

  • 19. 4. 2022

4 minuty čtení

Úspěšný prodej je základem pro úspěšný růst společnosti. Situace na trhu se však neustále mění, zákazníci odchází, ale zároveň přichází noví. Proto je důležité neustále přizpůsobovat obchodní strategii aktuálnímu dění na trhu a potřebám zákazníků. Čím jsou si společnost a zákazník bližší, tím silnější a delší je jejich obchodní vztah. Ale jak takové situace dosáhnout?

Kvalitní obchodní prognóza je základem úspěchu 

Důraz by měl být kladen zejména na vysoce kvalitní obchodní prognózy. Ty však způsobují vrásky na čele nejednomu vedení společnosti, protože nejde jen o správnost dat, ale také o časovou náročnost příprav různých tabulek a reportů, které v konečném důsledku nakonec nemusí být ani správné. 

Z tohoto důvodu mnoho společností sahá po síle technologií, která zvládne mnohem větší objem práce než lidský faktor, ale je také odrazovým můstkem k digitální transformaci napříč celou společností. IT trh nabízí společnostem mnoho řešení, z nichž jedním z velmi efektivních je Microsoft Dynamics 365 Sales, který usnadňuje prognózování prodeje a zkvalitňuje vztahy se zákazníky.

Dynamics 365 Sales se postará o efektivní řízení vztahů

Dynamics 365 Sales je CRM systém, který se stará o rychlé, ale především efektivní řízení obchodních vztahů a procesů. Obchodník tak získá 360 stupňový pohled na své zákazníky, což mu pomůže rychleji zanalyzovat a vyhodnotit obchodní příležitost. A co je víc než zacílení správné nabídky na správného zákazníka? Kromě toho vám Dynamics 365 Sales také pomáhá rychle vyhodnotit objem prodeje, takže kromě dostupnosti jasných a přesných dat šetří čas všem, kteří se účastní obchodního procesu.

Ztroskotat můžete na špatně nastavených procesech 

Z našich průzkumů vyplývá, že velké společnosti nejvíce znepokojuje

  • administrativní zátěž,
  • příliš dlouhý prodejní proces
  • a téměř žádné propojení mezi obchodem a marketingem.

Neefektivní řízení těchto 3 oblastí často způsobuje zpomalení rozvoje podnikání a vytváří demotivační faktory. Dobrou zprávou však je, že ne všechno vyžaduje lidský faktor. Dnešní systémy mohou být plnohodnotnou pravou rukou hned několika oddělení najednou a díky automatizaci dokážou ulehčit od různých rutinních procesů. 

Volba správného systému by proto neměla být podceňována. Microsoft Dynamics 365 Sales poskytne společnosti veškeré obchodní informace v reálném čase kdykoli a kdekoli a zároveň bude jednotným zdrojem dat o všech firemních zákaznících.

Právě na snadnou dostupnost dat by měla dát každá společnost, která se orientuje na obchodní výsledky a růst obratu. Správná analýza dat pomůže obchodníkům rychleji a efektivněji zacílit personalizované nabídky, což zákazníkům poskytne pocit výjimečnosti a individuálního přístupu. A zákazník jistě ocení, když mu nabídnete mnohem víc, než sám potřebuje.

SLOVNÍK POJMŮ V CRM

Nejčastější výrazy
vysvětlené přehledně
na jednom místě

 

SLOVNÍK POJMŮ V CRM

Nejčastější výrazy
vysvětlené přehledně
na jednom místě

Podobné články

Obchod jako přirozený atribut společnosti

  • 22. 3. 2022